Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Είναι η άγρια πλευρά σου που με συγκινεί...





Είναι δώδεκα η ώρα , είναι η ώρα των τρελών
κάπου θα σε συναντήσω , κάπου θα σε βρω
στα κελιά τους οι ανθρώποι , ύπνο κάνουν ελαφρό
είναι ελεύθεροι οι δρόμοι για κυνηγητό
είναι δώδεκα η ώρα , είναι η ώρα των τρελών
βραχνό γέλιο αν ακούσεις , κλείσε το ρολό

λύκε , λύκε μου, καλέ μου
λύκε , λύκε μου είσαι εδώ
βγαίνω από τη φωλιά μου και σε κυνηγώ
λύκε , λύκε μου ,καλέ μου
λύκε , λύκε μου είσαι εδώ
είσαι η μόνη μου ελπίδα και σ'ακολουθώ

όμορφο μου προβατάκι τι γυρεύεις μες στο δρόμο
είμαστε όλοι μπερδεμένοι στο δικό του νόμο

δόντια βγάζουνεε τ'αστέρια νύχια φύτρωσαν στους δρόμους
γέφρενη η νύχτα παίζει κλέφτες κ αστυνόμους
όταν πέφτει το σκοτάδι βγαίνει ο λύκος στην πλατεία
στη χαμένη πολιτεία και ζητά τροφή
κλειδωμένα ειναι τα αρνάκια , ζαχαρένιο το κλειδί
κάτι απόμερα παγκάκια , θάμνοι και σιωπή

λύκε , λύκε μου, καλέ μου
λύκε , λύκε μου είσαι εκεί
είναι η άγρια πλεύρα σου που με συγκινεί

Είναι δώδεκα η ώρα , είναι η ώρα των τρελών

όπου ανθίζει το σκοτάδι όπου ανθίζει το σκοτάδι

Είναι δώδεκα η ώρα , είναι η ώρα των τρελών
κάπου θα σε συναντήσω , κάπου θα σε βρω

...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου