Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

''Θεοκωμωδία''

Στο φαντασιακό όλα είναι πιο τρυφερά, ίσως και πιο εύκολα.
Και την έννοια του φαντασιακού δώσε την εσύ, αν θέλεις
χρησιμοποίησε τον Άντερσον, αν θέλεις διαχειρίσου το 
μέσα από τους ρόλους σου

Θα προσποιηθώ οτι μου αρέσει ο Έλβις
και θα διαμαρτυρηθώ: ''who are you to wave your finger?''
Έχω εδώ και λίγο καιρό που δεν παίρνω τα χάπια μου
και δεν υπάρχει αντίδραση. 

Αντιδρώ όμως σε οτιδήποτε μου θυμίζει τη μάνα μου
και ενίσταμαι σε οτιδήποτε δραματικό και βαρύγδουπο.
Βαρέθηκα, με κούρασαν τα δραματικά κ νεφελώδη,θέλω
απλά και λιγοστά..ίσως στο φαντασιακό...

Το πιο αγαπημένο μου πρόσωπο μου είπε οτι 
όλοι είμαστε καλλιτέχνες. Θα πιω τον αυτοσχέδιο
χυμό λεμόνιτζίντζερβασιλικό εις υγείαν αυτού και θα ακούσω
Ζωρζ Πιλαλί... 

Τις προάλλες έκανα ένα αυτοσχέδιο εργαστήριο στο σπίτι
Το ονόμασα Temporary filling material  και ήθελα να παίξω με το 
filling και το feeling..δεν το ένιωθα και πολύ, απλά μου φάνηκε έξυπνο.
Κατέληξα σε αυτό...μετά από λίγες ημέρες... αφού διέλυσα το 
εργαστήριο...

Μου αρέσει να διαλύω πράγματα
Δεν ξέρω αν φταίει η οργόνη ή αν είναι κάτι μεμπτό 
έτσι κ αλλιώς. Δε με αφορά.

Μου αρέσει που δε με αφορούν πια διάφορα.
Η κοπέλα σ'ενα μαγαζί έλεγε οτι εξαιτίας του ζωδίου της 
έχει ενοχές. Δεν είναι το ζώδιο. Μη βολεύεσαι. 
Τα ενοχικά είναι βαθιά ριζωμένα μέσα σου και καταδυναστεύουν
κ εσένα κ τους γύρω σου
Πάντως, μη βολεύεσαι..γενικώς..

Ωμοφαγία  αυτή την εβδομάδα..η τοξίκωση έχει
σαμποτάρει τα εγκεφαλικά μου κύτταρα. Η αυτοκαταστροφή
έχει πολλά να σου μάθει. Ίσως ο τρόπος για να 
αντέξεις τον πόνο είναι η άνευ όρων παράδοση σε αυτόν

Πίνω ακόμη τον ίδιο χυμό κ όσο κατεβαίνει η στάθμη του
τόσο πιο ξινός είναι...και τον αποθεώνω

Aσυνάρτητα πράγματα, προβοκατόρικα. Να ξεπερνούν την ύπαρξή μου.
Να τη δυσκολεύουν ακόμη πιο πολύ, μέχρι την πλήρη αποδόμηση του
οικογενειακού μου χαρακτήρα και την ανασυγκρότηση ετερογενών στιγμών 
της υποκειμενικότητας μου.Καμία προσφιλή ταυτότητα. 
Και όλα αυτά πόσο ψέυτικα ακούγονται...











ερασιτεχνία επιτηδευμένη

...

                                                                                                     

...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου