Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Ο πληθυντικός




Μου αρέσει πια ο πληθυντικός.
Παλιά δε μου άρεσε, ίσως
επειδή δεν τον ένιωθα
Χωρίς δακρύβρεχτη 
διάθεση..
Μου αρέσει..
''Η τυραννία της οικειότητας'':
είχα εντυπωσιαστεί 
με αυτό το βιβλίο...
Έτερον εκάτερον..

Μυρίζει ζέστη έτσι..

Ετοιμαζόμαστε για διακοπές.
Ίσως βρούμε εκεί κάποιον
πάνω σε ένα δέντρο να ακούει Chopin
και να τρώει  καρπούζι διαβάζοντας
τις ιστορίες του Τεν τεν

Και θυμάμαι όταν ήμουν μικρή
τη μυρωδιά της μουστάρδας από τα 
σάντουιτς που τρώγανε οι γερμανοί.
Και το χαλασμένο πεπόνι και το
ρυάκι με το παγωμένο νερό και το
πράσινο μαγιώ με τα φιογκάκια.

Ετοιμαζόμαστε για διακοπές.
Θα ξαπλώνουμε στην αιώρα,
θα πίνουμε νερό με λεμόνι και
θα διαβάζουμε για θαυμαστούς
κόσμους

Θα βουτάμε στα νερά, θα έχουμε
κόκκινες μυτούλες και θα 
γελάμε με απλές διαδικασίες

Θα μιλάμε για όμορφα πράγματα
καθώς θα μας φυσάει ο αέρας
ανακατεύοντας τα αλμυρά μαλλάκια 
μας και θα ανατριχιάζει το ηλιοκαμμένο
δερματάκι μας

Και θυμάμαι όταν ήμουνα μικρή
τους τεράστιους λουκουμάδες
και την πολύαγαπημένη μου νονά
με τα παλιά βαριά ξύλινα σαμπό της
και μια κακιά κυρία που κοτσομπόλευε
δίπλα μου τη μαμά μου 

Ετοιμαζόμαστε για διακοπες.

Θα  κάνουμε συσκέψεις για
ανόητα πράγματα κάτω από
ίσκιους δέντρων

Θα πεινάμε και θα διψάμε 
συνέχεια, θα μιλάμε και 
θα σιωπούμε

Και θυμάμαι όταν ήμουνα μικρή
το μπαμπουδένιο μπαράκι στην παραλία
και μια πολύ ψηλή πανέμορφη ξανθιά ξένη
κυρία να χορεύει συρτάκι και τον
αδερφό μου να βουτάει το κεφάλι μου χωρίς
σταματημό στο νερό και να μαλώνουμε για 
το ποιός θα κάνει πρώτος μπάνιο

Ετοιμαζόμαστε για διακοπες.
Θα καθόμαστε μπροστά από τη σκηνή μας
και θα βλέπουμε τον ήλιο να βασιλεύει
και θα ψάχνουμε τις διαφορές του με τον
ηλιο της προηγούμενης μέρας

Και θα γελάμε τραγανιστά..αχ
θα γελάμε τραγανιστά..ξανά και ξανά
όλη την ώρα
 
Ετοιμαζόμαστε για διακοπές
και θέλω να θυμάμαι τον πληθυντικό
μας από εδώ κ πέρα..



...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου