Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Παράλληλα # x >+-inf

Στο δρόμο προς την καφετιέρα,
ακούω τον ήχο από τις αφράτες μου
παντόφλες κ μου έρχεται να πηδηξω 
από το παράθυρο.
Γυρίζω στον υπολογιστή
και διαβάζω για τον ντισκορντιανισμό
εδώ ...νέα θεματολογία.
Πίνω ότι έχει απομείνει στην καφετιέρα 
και,ξέρεις,
είναι πικρό κ βαρύ.
Ταυτόχρονα σκέφτομαι τον Jarvis,
έτσι σαν φιγούρα απλά,
και προσπαθώ να βρω τρόπο να 
πάω να ακούσω τους μπλακ έιντζελς.

Παράλληλα#1,
βρίσκομαι σε μια ταράτσα στο Μπρούκλιν
ξαπλώνοντας στη σεζλόνγκ
πίνωντας λεμονάδα με λάιμς ζωντανά
σαν σε φωτογραφία του
Νιούτον.

Παράλληλα#2,
αντιλαμβάνομαι οτι τα βλέπω
όλα με φίλτρο











Ο γάτος τριγυρίζει..κ αυτός μάλλον
τα βλέπει όλα φιλτραρισμένα..
από τη φύση του...
Εγώ, όχι από τη φύση μου πάντως...
Κ       ο   λ λ ά  ει  ο υπ   ολο  γιστής..
γράφω με χρονοκαθυστέρηση.

Στο κρεβάτι οι πρώτες πρωινές
εικόνες, ένας διάλογος
παράνοιας, όπου έβλεπα γύρω
στα δεκαπέντε άτομα,ίδια με εμένα
να επαναλαμβάνονται, να φωνάζουν
και να μπερδεύουν τη σκέψη.
Σηκώθηκα κ έτρεξα να κάνω δουλειές.
Την επόμενη φορά θα προσπαθήσω να 
μείνω εκεί..ναι υπάρχει αυτή η τάση 
του ''φευγιού''..όσες επέμεινα, δεν κατάφερνα
να ξεχνάω.

Αλλά ας επιστρέψω στο εδώ.
Παράλληλα#3
βρήκα παλιές φωτογραφίες
του πατέρα  μου,(βλ δείγμα εδώ
και συνειδητοποίησα οτι δεν μπορώ να 
κάνω κανέναν συνειρμό.
Άλλος κόσμος.

Παράλληλα #4
Αντιστέκομαι σε διάφορους
πειρασμούς.
Χρειάζομαι αυτοπειθαρχία.
Ναι, πρέπει να πειθαρχήσω την
αυτοκαταστροφή.Καλή είναι
κ αυτή. Αλλά,αφού πρώτα
την προσδιορίσεις, γευτείς
την ωραία της γεύση, μετά
θέλει να την οριοθετήσεις..να μην
τραυματίζεσαι και να μην τραυματίζεις...
κυρίως...

Παράλληλα #5
: ola einai thema aisthitikis





...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου