Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Ο Αγγλικός Δίκαιος είναι σωστός...

Το παράθυρο θολωμένο, 
η κίνηση ανυπόφορη..
οι κόρνες ανελέητες..
''Μπορείτε να ανοίξετε σας παρακαλώ
λίγο το παράθυρο?έχει πάρα πολύ ζέστη''.
 Αφήνει το κινητό
''Ναι δεσποινίς, κλέινω και τη θέρμανση''.
σλάπ σλουπ οι υαλοκαθαριστήρες..

Μετά από λίγο..

-Το ξέρετε οτι κάθε Τετάρτη γίνονται 
πλειστηριασμοί? ''
-Τι εννοείτε?
-Κάθε Τετάρτη κάνουν πλειστηριασμους στα σπίτια
των ανθρώπων
-Α ναι? δεν ήξερα οτι ήταν μόνο τετάρτες
σλάπ σλουπ οι υαλοκαθαριστήρες..
-Ναι και μαζεύονται εκεί που γίνονται 
καμιά εικοσαριά άτομα και τους εμποδίζουν.
Εγω δεν ανήκω πουθενά, αλλά..
-Ε, καλά κάνουν
-Ναι ναι..

 Ανεβαίνοντας την Αγγελάκη...

-Από τον Μάρτιο θα ισχύσει το αγγλικό δίκαιο εδώ
και θα αλλάξουν όλα
σλάπ σλουπ οι υαλοκαθαριστήρες..
-Τι εννοείτε?
-Το ξέρετε το αγγλικό δίκαιο?
-Οχι, δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε
-Να, για τους πλειστηριασμούς.
Θα αλλάξουν όλα

Μου λέει τι γίνεται εδώ με τις τράπεζες κ την 
εφορία

-Και τι θα γίνεται απο τον Μάρτιο δηλαδή?
-Ε να, ο αγγλικός δίκαιος είναι πιο σωστός, 
δηλαδή, εγώ που έχω τρία σπίτια που απόκτησα από 
την προηγούμενη δουλειά μου, τώρα έχω ταξί..
δεν μπορώ να πληρώνω το ίδιο με αυτόν που
δηλώνει 50.000 το χρόνο
-Δηλαδή θα είναι αναλογικός ο φόρος εννοείτε?
σλάπ σλουπ οι υαλοκαθαριστήρες..

Καμία απάντηση

-Και αυτα που έγιναν το ΣΚ δε θα γίνονται, μόνο
εδώ συμβαίνουν αυτά.Καταστροφές για έναν κατάδικο
και για ένα παιδί που εντάξει, έφυγε, να βγαίνουν οι ανάρχικοι
να τα σπάνε όλα
-Ναι μα δεν..
-Ακου κοπελιά, ξέρω εγώ από που προέρχονται αυτοί
οι αναρχικοί..ξέρω σας λέω..
σλάπ σλουπ οι υαλοκαθαριστήρες..
-Μμμμ
-Εγώ δούλευα κάτω στην Αθήνα, προσωπική φρουρά 
σε βουλευτές..μην κοιτάς τώρα που είμαι στο ταξί
-Μμμ
-Για όλα φταίνε ολοι έτσι πως καταντήσαμε
-Ε όχι, δεν φταίνε όλοι το ίδιο..
-Οχι κοπελιά, άκου τα ξέρω από μέσα
Η πίτα έχει δώδεκα κομμάτια, όλοι
έχουν από ένα, και ο Τσίπρας, το παλικάρι
δεν το συμπαθώ, αλλά δεν τον κρίνω δεν τον 
έχω δει..Ξερεις γιατι φταίει? γιατί έπρεπε να μαζεψει
τη ΔΗΜΑΡ, τον Καμμένο, τη Χρυση Αυγή και να 
τους πει, λοιπόν μάγκες, αύριο παραιτούμαστε όλοι από
βουλευτές..
σλάπ σλουπ οι υαλοκαθαριστήρες..
-Ναι μα..
-Κοπελιά,  η γυναίκα μου είναι ξαδέρφη
και κολλητή τηςγυναίκας του Τράγκα και τα λέμε.
Και τι διαφορά έχει δηλαδη η Κανέλλη από μια
βουλευτίνα της ΝΔ? Στην Εκάλη μένουνε, 
μερσεντές έχουνε, τι διαφορά έχουν.
-Μμ, μα
-Καμία, κοπελιά..και να σου πω και κάτι,
η χώρα πρέπει να κάνει αυτό που λέει ο Ρώσος. 
-Και τι λέει δηλαδή?
-Κυβέρνηση Τσίπρα με Καμμένο και πρόεδρο τον Καραμανλή
-χχαχαχ (γελάω αυθορμήτως..)
-Κοίτα κοπελιά (πάει κ ο πληθυντικός), ο Κωστάκης
είναι καλό παιδί, το ΔΝΤ τον πλησίασε κ είπε οχι
αλλά φοβήθηκε  από μέσα...ξέρεις, άτομο που
δεν έχει πάει στρατό, έχει λεφτά κ τέτοια είναι πιο
λιγόψυχος..και αυτός εμπιστευόταν τους δικούς του και 
είχε τομάρια δίπλα του. Αυτός έκανε συμφωνία με τον Ρώσο
και θέλανε να τον φάνε-για το αέριο λέω. 
Και φοβήθηκε, για αυτό έφυγε.
σλάπ σλουπ οι υαλοκαθαριστήρες..
-...
- Και αν δεν γίνει αυτό που σου είπα, θα πάμε σε πόλεμο με
την Τουρκία. Ο Νταβούτογλου γιατί ήρθε? Και στις 6 του μήνα?
Για να ασχολείται ο κόσμος με άλλα, με τον πεθαμένο και τον
φυλακισμένο. Και κοπελιά, ξέρεις τι ζήτησε έτσι?
-Τι?
-Τζαμί, εδώ, εδώ, πίσω από τον Άγιο Δημήτριο και στην..
-Εδώ μπορείτε να με αφήσετε
-Κοπελιά πάντως, καλά θα κάνεις να ψηφίσεις Τσίπρα..
-Εγώ θα ψηφίσω Καμμένος,τα ρέστα σου, για να βγει και 
αυτός..
-Καλή συνέχεια..καλή τύχη.
-Γεια σου κοπελιά
σλάπ σλουπ οι υαλοκαθαριστήρες..

...

Και εσύ τώρα μην ανησυχείς, είπαμε, ο αγγλικός
ο δίκαιος έρχεται να τα αλλάξει όλα
...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου